Aynı Gün Mağazadan Ücretsiz Teslimat
Тапсырысты қадағалауОҢАЙ ҚАЙТАРУЖәрдем
kkKK

Сіз тілді таңдай аласыз.

kkҚАЗАҚ
enEnglishkkҚазақruРусский
FLO
ӘйелдерЕрлерБалалар

Танымал санаттар

ЕрлерӘйелдер Аяқ-КиіміӘйелдер Кроссовкалары

Танымал Брендтер

Kinetix

Іздеу тарихы

  • Менің таңдауларым
  • КІРУ
    КІРУТіркелу
  • Менің аккаунтым
    Менің пайдаланушы ақпаратым
    Менің тапсырыстарым
    Менің мекенжайым туралы ақпарат
    Құпиясөзді өзгерту
    Жеңілдік купондары
    Менің байланыс таңдауларым
    Менің өнім шолуларым
    Шығу
  • 0Менің себетім
Аяқ Киім
Киім
Сөмкелер
Аксессуарлар
Брендтер
ЖЕҢІЛДІКТЕР %
Барлық Санаттар
Аяқ Киім
Санаттар
Барлық Аяқ КиімКроссовкаларЕтікҰзын ЕтікЛофер Аяқ КиімКлассикалық Аяқ Киім
 
Жүгіру Аяқ КиіміФутболБаскетболПоходқа Арналған Аяқ Киім
 
Өкшелі Аяқ КиімБабетСандалдарТәпішкелер
Танымал брендтер
AdidasNikePumaReebokLumberjackU.S. Polo Assn.Nine WestInciButigoPolarisKinetix
Аяқ Киім
Аяқ Киім
KOLEKSIYONU KEŞFET
Киім
Санаттар
Барлық КиімдерФутболкалар & МайкаларТолстовкаларКүртешелер & Жилеттер
 
Спорттық БраЛеггинстер & ДжогерлерШорттар
Танымал Брендтер
AdidasNikeLumberjackPumaKinetix
Киім
Киім
KOLEKSIYONU KEŞFET
Сөмкелер
Санаттар
Барлық СөмкелерИық СөмкелеріАйқас СөмкелерСумка-шопперБелдік Сөмкелері
 
Спорттық СөмкелерЧемодандарРюкзактар
 
Танымал брендтер
Nine WestButigoİnciPolarisNikeAdidasPumaLumberjackKinetix
Сөмкелер
Сөмкелер
KOLEKSIYONU KEŞFET
Аксессуарлар
Аксессуарлар
Барлық АксессуарларБас Киімдер ШарфтарӘмияндарБелдіктер
 
ШұлықтарҚолғаптарСпорт Жабдықтары
Танымал брендтер
ButigoPolarisNikeAdidasPumaLumberjackKinetix
Аксессуарлар
Аксессуарлар
KOLEKSIYONU KEŞFET
Брендтер
Танымал Брендтер
AdidasReebokNine WestİnciPolarisU.S. Polo Assn.LumberjackKinetixTorexButigo
 
NikePumaArt BellaMiss FTravel Soft
 
Брендтер
Барлық Брендтер
KOLEKSIYONU KEŞFET
ЖЕҢІЛДІКТЕР %
Барлық Тауарлар
Аяқ КиімКиімСөмкелерАксессуарлар
Санаттар
КроссовкаларСандалдарТәпішкелерЛоферлер & БабеттерКлассикалық Аяқ КиімКүнделікті Аяқ КиімЕтіктер
 
Спорттық Аяқ КиімЖүгіру Аяқ КиіміФутболБаскетболТеннисПоходқа Арналған Аяқ Киім
Брендтер
DockersİnciU.S. Polo Assn.PolarisLumberjackKinetixNikeAdidasPumaTorex
Жеңілдік Өнімдері
Жеңілдік Өнімдері
KOLEKSIYONU KEŞFET
Барлық Санаттар
Аяқ Киім
Барлық Аяқ КиімКроссовкаларСандалдарТәпішкелерКүнделікті Аяқ КиімӨкшелі Аяқ КиімКлассикалық Аяқ КиімБабетСпорттық Аяқ КиімЖүгіру Аяқ КиіміФутболЕтіктерҰзын Етік
Киім
Барлық КиімдерФутболка & МайкаларЛеггинстер & ДжогерлерШорттарТолстовкаларКүртешелер & ЖилеттерСпорттық Бра
Сөмкелер
Барлық СөмкелерИық СөмкелеріРюкзактарБелдік СөмкелеріСумка-шопперЖағажай СөмкелеріЧемодандарКлатчтарМакияж СөмкесіМектеп СөмкелеріСпорттық Сөмкелер
Аксессуарлар
Барлық АксессуарларӘмияндарБелдіктерБас КиімдерШарфтарШұлықтарҚолғаптар
Танымал Брендтер
AdidasNikePumaReebokLumberjackU.S. Polo Assn.LottoDockers by GerliNine WestInciButigoKinetixPolaris
Жабу

Танымал санаттар

ЕрлерӘйелдер Аяқ-КиіміӘйелдер Кроссовкалары

Танымал Брендтер

Kinetix

Іздеу тарихы


Тапсырыстарым

  • Тапсырыс Беру
  • Тапсырысты Қадағалау
  • Тапсырыстан Бас Тарту
  • Жеңілдік Кодын Пайдалану

Қайтару

  • Қалай Қайтарамын?
  • Қайтару Және Дүкенде Айырбастау
  • Жеткізу Құны
  • Ақшаны Қайтару
  • Зақымдалған Тауарларды Қалай Қайтарамын?

Жеткізу

  • Тауарым Қайда?
  • Жеткізу Мерзімі
  • Жеткізу Құны
  • Жеткізу Ақпараты

Менің Аккаунтым

  • Тіркелу
  • Құпия Сөзді Өзгерту
  • Эл. Поштаны Өзгерту
  • Тіркелмей Тапсырыс Беру
  • ТАПСЫРЫСТАРЫМ
  • ҚАЙТАРУ
  • ЖЕТКІЗУ
  • МЕНІҢ АККАУНТЫМ
  • ТӨЛЕМ
  • ШОТ-ФАКТУРА
  • FLO ТУРАЛЫ АҚПАРАТ

ТАПСЫРЫСТАРЫМ

Қалай Тапсырыс Беремін?

1- Сатып алғыңыз келген өнімнің сізге сәйкес келетін дұрыс өлшеміні таңдап, "Себетке Қосу" батырмасын басыңыз. (Өлшеміңізді таңдау үшін "Дене Кестесі" бөліміні пайдалансаңыз болады.)

2- Себетке барлық қажетті тауарларды енгізгеннен кейін, тапсырысыңызды рәсімдеуге көшуге немесе тапсырысыңызды аяқтау үшін "Себетке Өту" батырмасын басыңыз.

3- Егер тапсырыстарыңызда қолдануға арналған жеңілдік купоныңыз болса, "Промокод / Купон Коды" енгізіп, қолдану батырмасын басыңыз. Бұл процестен кейін жеңілдігіңіз себетке қолданылады. Содан кейін тапсырысыңызды рәсімдеуді жалғастырсаңыз болады.

4- Ашылған парақта мекен-жайыңызды толтырып, жалғастыру батырмасын басыңыз.

5- Төлем әдісіні таңдаңыз және қажетті мәліметтерді толтырыңыз.

6- Сатып алуды аяқтау үшін «Тапсырысты рәсімдеу» батырмасын басыңыз.

Тапсырысымды қалай қадағалаймын?

Тапсырысыңыз рәсімделгеннен кейін, жеке кабинетіңіздегі "Менің тапсырыстарым" бөлімінден, тапсырысыңыздың қай жерде тұрғанын қадағалай аласыз. Тапсырыс берілгеннен кейін, электронды поштаңызға келесі хабарламалар жіберіледі:

1. Төлемді жасағаннан кейін сізге "Тапсырысыңыз алынды" электрондық пошта хабарламасы келеді.

2. Тапсырысыңыз жөнелтілгеннен кейін сізге "Тапсырыс жөнелтілді" деген электрондық хат келеді.

Тапсырыстан қалай бас тартуға болады?
Жеке кабинетіңіздегі «Менің тапсырыстарым» бөліміне кіріңіз. Егер сіздің тапсырысыңыз "Растауды күтуде", "Күтілетін төлем", "Расталған" күйінде болса, сіз тапсырысыңыздан бас тарта аласыз. Тапсырысыңыз төленіп, жөнелтілгеннен кейін бас тарту мүмкін емес. Тапсырысыңызды қайтара аласыз. "Тапсырысты қалай қайтаруға болады?" бөлімінде көрсетілген қайтару қадамдарын орындауға болады.
Жеңілдік кодын/купонымды қалай пайдалана аламын?

Келесі қадамдарды орындау арқылы промокодты/купонды пайдалануға болады:

1. Өнімді себетке қосып, себетке өтіңіз.

2. Кодты енгізіп, «Жіберу» түймесін басу арқылы жеңілдік промо-кодындан пайдалана аласыз.

Іздеген тауарымды қалай таба аламын?
Біздің сайттың жоғарғы жағындағы «Іздеу» панельіні пайдалану арқылы тауарларды, брендтерді, үлгілерді, түстерді және т.б. іздеуге болады. Санаттар арасындағы мәліметтерді оңай таба аласыз. Әртүрлі критерийлер бойынша бөлінген санат сүзгілеріне параметрлерді енгізу немесе тауар мәзірінің параметрлерінен таңдау арқылы іздеген өнімге жылдам қол жеткізуге болады.
Тапсырысымды сыйлық қаптамасында ала аламын ба? Сыйлық картасын тіркеуге бола ма?
Сыйлық орамасы мен сыйлық карталары қазіргі уақытта қарастырылмаған.
Тапсырысыма өзгерістер енгізе аламын ба?
Аккаунтыңызға кіріп, жеке кабинетіңіздегі "Менің тапсырыстарым" сілтемесін нұқыңыз. Егер сіздің тапсырысыңыз "Күту бойынша растау", "Күтілетін төлем", "Расталған" "Дайындық барысында" күйінде болса, мекен-жайыңызды тапсырыс мәліметтерін енгізу арқылы өзгертуге болады. 
Сатып алынған аяқ киімнің мөлшерін өзгерте аламын ба?

Бізде сайт арқылы айырбастау процесі қарастырылмаған. Сіз тауарыңызды тегін қайтарып, сізге сәйкес келетін басқа өлшемді қайтадан тапсырыс бере аласыз.

Менің тапсырысым тоқтатылды. Қалай ақпарат алуға болады?

Сіздің жасаған кейбір тапсырыстарыңызды, егер біздің жүйеміз оларды қауіпті немесе басқа себептермен тоқтату керек деп есептесе, сіздің қауіпсіздігіңізді қамтамасыз ету үшін автоматты түрде тоқтатуы мүмкін. Тапсырысыңыздың тоқтатылуының себебіні электрондық пошта мекенжайыңызға жіберілген ақпараттық хатта таба аласыз. Егер сіз ешқандай электрондық пошта алмасаңыз, тұтынушыларға қолдау көрсету қызметіне хабарласыңыз.

Егер тауар зақымдалған немесе бүлінген болса, не істеу керек?

Тұтынушыларға қызмет көрсету бөліміне хабарласыңыз немесе customerservice@flo.com.kz мекенжайына электрондық пошта жіберіңіз.

Менің тапсырысым толық емес, не істеуім керек?

Тұтынушыларға қызмет көрсету бөліміне хабарласыңыз немесе customerservice@flo.com.kz мекенжайына электрондық пошта жіберіңіз.

Менің сатып алатын тауарларымның бағасына ҚҚС қосылған ба?
ҚҚС біздің сайтта сатылатын әрбір тауардың сату бағасына енгізілген.
Клиенттермен жұмыс жөніндегі өкіл арқылы тапсырыс бере аламын ба?
Сіздің ақпараттық қауіпсіздігіңіз үшін сайт арқылы өз тапсырысыңызды ресімдей аласыз.
Төлем кезеңінде барлық қажетті ақпаратты енгізгеніме қарамастан, төлем растамасыны ала алмасам не істеу керек?

Егер сіз банк картасы бойынша төлем жасағыңыз келсе, мыналарды тексеруді ұсынамыз:

* Банк картаңызды онлайн сатып алу үшін пайдалануға болады ма.

* Банк немесе виртуалды картаңыздағы қол жетімді лимитіңіз.

* Картаңыздың жарамдылық мерзімі.

* Картаңыздың CVC ақпараты.

* Картаңыздың деректерін дұрыс енгіздіңіз бе.

* Қосымша картаны пайдаланып жатсаңыз, оны негізгі карта ұстаушысы тоқтатқанын тексеру керек.

* Төлемді растау процесі кезінде сіздің интернет-қосылысыңыз.

* Сіздің картаңыздың атынан жасалған шығын туралы есеп бар ма.

ЖЕТКІЗУ

Менің тауарым қайда?

Тапсырыс жөнелтілгеннен кейін, тапсырысыңыздың жеткізілу барысыны жеке кабинетіңіздегі ‘Менің аккаунтым’ бөліміндегі "Менің тапсырыстарым" сілтемесін нұқып бақылай аласыз. Егер тіркелмеген болсаңыз, "Менің тапсырыстарым" мәзірінің "Жеткізуді бақылау" бөліміне тапсырыс нөмірі мен ұялы телефон нөміріңізді енгізу арқылы тапсырысыңызды бақылай аласыз. Тапсырысыңызды аяқтағаннан кейін сіз келесі хабарландыруларды аласыз:

1- Төлем аяқталғаннан кейін сіз "Тапсырысыңыз қабылданды" деген электрондық хат аласыз.

2- Тапсырысыңыз жөнелтілгеннен кейін сіз "Тапсырысыңыз жөнелтілді" деген электрондық хат аласыз.

Тапсырысымды қашан аламын?
Сатып алынған тауарларыңыз сізге тауар мәліметтерінде көрсетілген мерзімде жіберіледі. Тапсырысыңыз жеткізілу барысында болған кезде, курьерлік қызметі сізге SMS арқылы хабарлайды.
Жеткізу үшін бөлек төлем бар ма?
Банк картасы бойынша алынған тапсырыстар үшін жеткізу/тасымалдау ақысы алынады.
Менің тапсырысым қай тасымалдау компаниясындан жіберіледі?
Сіздің тапсырыстарыңыз PONY EXPRESS курьерлік қызметі арқылы жібереді.
Менің тапсырысым мекенжайда болмаған кезімде келді. Тапсырысымды қалай ала аламын?
Егер сіз жеткізу мекенжайында болмасаңыз, курьерлік қызметі сізбен SMS немесе телефон нөміріңіз арқылы хабарласады.
Мереке және демалыс күндерінде тауар жеткізілуі бар ма?
Мереке күндері жеткізу қарастырылмаған.
Менің тапсырыстарым кешіктірілсе не істеуім керек?
Тапсырысыңыз 7 жұмыс күні ішінде келмесе, тұтынушыларға қызмет көрсетуге хабарласуыңызға болады.
Тапсырысымды алған кезде менден қандай да бір ақы алынады ма?
Банк картасымен төленген тапсырыстар үшін тауарды алғаннан кейін комиссия алынбайды.

ҚАЙТАРУ

Тапсырысты қалай қайтаруға болады?

Алдымен «Менің аккаунтым» бөлімінден қайтарғыңыз келетін тауарлар үшін бас тарту/қайтару сұрау жасауыңыз керек. Екінші кезеңде, тапсырыстың қайтару формасыны толтырғаннан кейін, тауарды PONY EXPRESS жеткізу қызметіне, PONY EXPRESS компаниясының жақын жердегі бөлімшесіне апару керек.

Сатып алынған тауарлардың қайтару мерзімі шоттың шығарылған күнінен бастап 14 күнді құрайды.

Сайт арқылы сатып алынған тауарларды, сіздің дүкендеріңізге ауыстыруға және қайтаруға болады ма?

Біздің сайт арқылы жасалынған тапсырыстарға айырбастау қарастырылмаған. Сізге сәйкес келмеген тауарды оны алғаннан кейін 14 күн ішінде тасымалдау компаниясына тегін қайтарып, содан кейін қаласаңыз, қайтадан тапсырыс бере аласыз.

Маңызды:  қайтарылатын тауарлар және тапсырыстың шот-фактурасымен қайтару , тауарды пайдаланбау және барлық керек-жарақтарымен бірге тауарды сатып алынған күйінде қайтаруыңыз қатаң түрде қажет.

Қайтару кезеңінде жеткізу/тасымалдау ақысыны төлеймін бе ?
Тапсырысыңызды біздің PONY EXPRESS курьерлік қызметі арқылы тегін қайтара аласыз.
Бір уақытта бірнеше тапсырыспен сатып алған заттарды қайтара аламын ба?
Сіз бір уақытта «Менің аккаунтым» бөлімінден қайтару формасыны толтыруыңыз қажет, содан кейін жүк орамындағы қайтару формасыны толтырып, оны өз тауарыңызбен бірге PONY EXPRESS көлік/жүк компаниясына жеткізуіңіз керек.
Сіздің қайтару саясатыңыз қандай?

1. Онлайн-тапсырыстар үшін қайтару мерзімі шот қойылған күннен бастап 14 күнді құрайды.

2. Тауарларыңызды тегін қайтару үшін PONY EXPRESS курьерлік қызметі арқылы жіберуіңіз керек.

3. Тез жарамсыз болып қалатын немесе жарамдылық мерзімі өтіп кетуі мүмкін бір реттік тауарлар қайтарылмайды.

4. Пайдаланылған, тозған және жуылған күйдегі тауарлар сізге қайтарылады. Бұл жағдайда ақшаңыз қайтарылмайды.

Мен қайтарған/бас тартқан тауар үшін ақша қашан қайтарылады?

Тауарды қайтару процесі келесідей:

• Тауарды алу кезінде қайтару саясатына сәйкестігі тексеріледі.

• Егер тауар қайтару шарттарына сәйкес келетін болса, қайтару процесі 14 жұмыс күні ішінде аяқталады.

• Егер тауар қайтару шарттарына сәйкес келмесе, ол сіздің мекенжайыңызға кері жіберіледі.

• Банк картаңыз бойынша алынған тапсырыстар үшін қайтару процесі аяқталғаннан кейін электрондық пошта мекенжайыңызға хабарлама жіберіледі. Ақшаңыздың сіздің картаңызға түсу мерзімі сіздің банкіңіздің ақшасын қайтару шарттарына байланысты болады.

МЕНІҢ АККАУНТЫМ

Жаңа аккаунтты қалай ашуға болады?
Экранның жоғарғы оң жақ бұрышындағы «Кіру» түймесіні басу арқылы, «тіркелу» бөлімінден қажетті ақпаратты толтыру арқылы тіркеле аласыз.
Тіркелген тұтынушы туралы ақпаратты қалай жаңартуға болады?
Алдымен, сіз жүйеге тіркелген тұтынушы ретінде кіруіңіз керек. Жүйеге кіргеннен кейін экранның жоғарғы оң жақ бұрышындағы «Менің аккаунтым» сілтемесіне өту арқылы ақпараттарыңызды жаңартуға болады.
Құпиясөзді қалай өзгертуге болады?
Жүйеге кіргеннен кейін құпия сөзіңізді экранның жоғарғы оң жақ бұрышындағы "Менің аккаунтым" бөлімінден «Құпиясөзді өзгерту» сілтемесінден өзгертуге болады.
Электрондық пошта мекенжайымды өзгерте аламын ба?
Қауіпсіздігіңіз үшін электрондық пошта мекенжайыңызды өзгерте алмаймыз.
Мен құпиясөзді ұмытып қалдым, не істеуім керек?
"Кіру" бетіндегі "Құпиясөзді ұмыттым" түймесіне басу арқылы жаңа құпиясөз жасауға болады.
Аккаунт ашпай-ақ, қонақ ретінде тапсырыс бере аламын ба?
Тіркелместен сатып алуларыңызды (Guest Checkout) банк картасы әдісіні пайдалану арқылы жасай аласыз.
Аккаунтымды қалай жоюға тартуға болады?
Біздің байланыс бөліміне электрондық хат жіберу арқылы аккаунтыңызды жоюға тартуды сұрауыңызға болады.
Мен жойылған аккаунтымды қайтадан белсендіргім келеді, не істеуім керек?
Аккаунтыңызды қайтадан белсендіру үшін support@flo.com.kz электрондық поштасына хат жіберуіңізге болады

ОПЛАТА

Есікке дейін жеткізуде қолма-қол ақшамен төлей аламын ба?
Есікке дейін жеткізуде қолма-қол ақшамен төлем қарастырылмаған.
Мен банктік/дебеттік картамен төлей аламын ба?
Сатып алуды кез келген банк карталарымен төлей аласыз.
Мен банк картасымен сатып алу кезінде қауіпсізмін бе?
Иә, қауіпсіз. Сатып алу үшін пайдаланатын карта ақпараты сіздің рұқсатыңызсыз сақталмайды және үшінші тұлғалар оны көре алмайды. Сіздің қауіпсіздігіңіз үшін банк картаңыздың ақпараты шифрланған түрде SSL арқылы тиісті банкке жіберіледі және банктен растау алынады. Біздің жүйелер ақпаратыңызды қауіпсіз сақтау үшін соңғы аппараттық және бағдарламалық құралдарды пайдалана отырып, қауіптердің барлық түрінен қорғалған.
Мен банктік аударым арқылы төлей аламын ба?
Төлемді банктік аударым арқылы жүзеге асыру мүмкін емес. Интернетте сатып алу үшін дебеттік картаны, банк картасыны.
3D қауіпсіз төлем дегеніміз не?
3D Secure Payment – Интернет арқылы жүзеге асырылатын банк/дебеттік карталар транзакцияларының қауіпсіздігін арттыруға арналған қауіпсіз төлем жүйесі. Visa және Master Card «қауіпсіз онлайн сатып алу» шешімдерімен карта ұстаушылар да, қатысушы саудагерлер де алаяқтықтан қорғалған. Біздің сауда сайтындағы барлық төлемдер 3D-secure төлем арқылы жүзеге асырылады.

ШОТ-ФАКТУРА

Менің шот-фактурам қалай және қашан жіберіледі?
Біздің веб-сайтта сатып алған тауарларыңыздың құжаттары, сіздің жеткізу пакетіңіздегі, жеткізу мекенжайына жіберіледі.
Төлем ақпаратыма өзгерістер енгізе аламын ба?
Төлем ақпаратына тапсырыс жасамастан бұрын өзгерістер енгізе аласыз.
Менің шот-фактурам немесе сатып алған тауарым қаптамадан көрінеді ме?
Жеткізу хабарламасында тек жіберуші мен алушы туралы ақпарат бар. Сатып алған тауарыңыздың немесе шот-фактураларыңыз жөнелту қаптамасында көрінбейді.

FLO ТУРАЛЫ АҚПАРАТ

Сіздің сайтыңызда сауда жасау қауіпсіз бе?
Иә, қауіпсіз. Сатып алу үшін пайдаланатын карта ақпараты сіздің рұқсатыңызсыз сақталмайды және үшінші тұлғалар оны көре алмайды. Сіздің қауіпсіздігіңіз үшін банк картаңыздың ақпараты шифрланған түрде SSL арқылы тиісті банкке жіберіледі және банктен растау алынады. Біздің жүйелер ақпаратыңызды қауіпсіз сақтау үшін соңғы аппараттық және бағдарламалық құралдарды пайдалана отырып, қауіптердің барлық түрінен қорғалған.
Сатылған заттар шынайы ма?
flo.com.kz сайтында сатылатын тауарлардың барлығы шынайы тауарлар (түпнұсқалар) болып табылады, оларды бренд тауарлардың каталогтарынан таба аласыз.
FLO жеке деректерді қорғау және өңдеу саясатын қайдан табуға болады?
Жеке деректерді қорғау және өңдеу саясатын мына сілтемеден оқи аласыз.Өту.
Сіздің құпиялылық саясатыңыз қандай?
Құпиялық саясатымызға осы сілтемеден қол жеткізе аласыз. Өту.
  • ТАПСЫРЫСТАРЫМ
  • ҚАЙТАРУ
  • ЖЕТКІЗУ
  • МЕНІҢ АККАУНТЫМ
  • ТӨЛЕМ
  • ШОТ-ФАКТУРА
  • FLO ТУРАЛЫ АҚПАРАТ

ТАПСЫРЫСТАРЫМ

Қалай тапсырыс беремін?

1- Сатып алғыңыз келген өнімнің сізге сәйкес келетін дұрыс өлшеміні таңдап, "Себетке Қосу" батырмасын басыңыз. (Өлшеміңізді таңдау үшін "Дене Кестесі" бөліміні пайдалансаңыз болады.)

2- Себетке барлық қажетті тауарларды енгізгеннен кейін, тапсырысыңызды рәсімдеуге көшуге немесе тапсырысыңызды аяқтау үшін "Себетке Өту" батырмасын басыңыз.

3- Егер тапсырыстарыңызда қолдануға арналған жеңілдік купоныңыз болса, "Промокод / Купон Коды" енгізіп, қолдану батырмасын басыңыз. Бұл процестен кейін жеңілдігіңіз себетке қолданылады. Содан кейін тапсырысыңызды рәсімдеуді жалғастырсаңыз болады.

4- Ашылған парақта мекен-жайыңызды толтырып, жалғастыру батырмасын басыңыз.

5- Төлем әдісіні таңдаңыз және қажетті мәліметтерді толтырыңыз.

6- Сатып алуды аяқтау үшін «Тапсырысты рәсімдеу» батырмасын басыңыз.

апсырысымды қалай қадағалаймын?

Тапсырысыңыз рәсімделгеннен кейін, жеке кабинетіңіздегі "Менің тапсырыстарым" бөлімінден, тапсырысыңыздың қай жерде тұрғанын қадағалай аласыз. Тапсырыс берілгеннен кейін, электронды поштаңызға келесі хабарламалар жіберіледі:

1. Төлемді жасағаннан кейін сізге "Тапсырысыңыз алынды" электрондық пошта хабарламасы келеді.

2. Тапсырысыңыз жөнелтілгеннен кейін сізге "Тапсырыс жөнелтілді" деген электрондық хат келеді.

Тапсырыстан қалай бас тартуға болады?
Жеке кабинетіңіздегі «Менің тапсырыстарым» бөліміне кіріңіз. Егер сіздің тапсырысыңыз "Растауды күтуде", "Күтілетін төлем", "Расталған" күйінде болса, сіз тапсырысыңыздан бас тарта аласыз. Тапсырысыңыз төленіп, жөнелтілгеннен кейін бас тарту мүмкін емес. Тапсырысыңызды қайтара аласыз. "Тапсырысты қалай қайтаруға болады?" бөлімінде көрсетілген қайтару қадамдарын орындауға болады.
Жеңілдік кодын/купонымды қалай пайдалана аламын?

YКелесі қадамдарды орындау арқылы промокодты/купонды пайдалануға болады:

1. Өнімді себетке қосып, себетке өтіңіз.

2. Кодты енгізіп, «Жіберу» түймесін басу арқылы жеңілдік промо-кодындан пайдалана аласыз.

Іздеген тауарымды қалай таба аламын?
Біздің сайттың жоғарғы жағындағы «Іздеу» панельіні пайдалану арқылы тауарларды, брендтерді, үлгілерді, түстерді және т.б. іздеуге болады. Санаттар арасындағы мәліметтерді оңай таба аласыз. Әртүрлі критерийлер бойынша бөлінген санат сүзгілеріне параметрлерді енгізу немесе тауар мәзірінің параметрлерінен таңдау арқылы іздеген өнімге жылдам қол жеткізуге болады.
Тапсырысымды сыйлық қаптамасында ала аламын ба? Сыйлық картасын тіркеуге бола ма?
Сыйлық орамасы мен сыйлық карталары қазіргі уақытта қарастырылмаған.
Тапсырысыма өзгерістер енгізе аламын ба?
Аккаунтыңызға кіріп, жеке кабинетіңіздегі "Менің тапсырыстарым" сілтемесін нұқыңыз. Егер сіздің тапсырысыңыз "Күту бойынша растау", "Күтілетін төлем", "Расталған" "Дайындық барысында" күйінде болса, мекен-жайыңызды тапсырыс мәліметтерін енгізу арқылы өзгертуге болады.
Сатып алынған аяқ киімнің мөлшерін өзгерте аламын ба?

Бізде сайт арқылы айырбастау процесі қарастырылмаған. Сіз тауарыңызды тегін қайтарып, сізге сәйкес келетін басқа өлшемді қайтадан тапсырыс бере аласыз.

Менің тапсырысым тоқтатылды. Қалай ақпарат алуға болады?

Сіздің жасаған кейбір тапсырыстарыңызды, егер біздің жүйеміз оларды қауіпті немесе басқа себептермен тоқтату керек деп есептесе, сіздің қауіпсіздігіңізді қамтамасыз ету үшін автоматты түрде тоқтатуы мүмкін. Тапсырысыңыздың тоқтатылуының себебіні электрондық пошта мекенжайыңызға жіберілген ақпараттық хатта таба аласыз. Егер сіз ешқандай электрондық пошта алмасаңыз, тұтынушыларға қолдау көрсету қызметіне хабарласыңыз.

Егер тауар зақымдалған немесе бүлінген болса, не істеу керек?

Тұтынушыларға қызмет көрсету бөліміне хабарласыңыз немесе customerservice@flo.com.kz мекенжайына электрондық пошта жіберіңіз.

Менің тапсырысым толық емес, не істеуім керек?

Тұтынушыларға қызмет көрсету бөліміне хабарласыңыз немесе customerservice@flo.com.kz мекенжайына электрондық пошта жіберіңіз.

Менің сатып алатын тауарларымның бағасына ҚҚС қосылған ба?
ҚҚС біздің сайтта сатылатын әрбір тауардың сату бағасына енгізілген.
Клиенттермен жұмыс жөніндегі өкіл арқылы тапсырыс бере аламын ба?
Сіздің ақпараттық қауіпсіздігіңіз үшін сайт арқылы өз тапсырысыңызды ресімдей аласыз.
Төлем кезеңінде барлық қажетті ақпаратты енгізгеніме қарамастан, төлем растамасыны ала алмасам не істеу керек?

Егер сіз банк картасы бойынша төлем жасағыңыз келсе, мыналарды тексеруді ұсынамыз:

* Банк картаңызды онлайн сатып алу үшін пайдалануға болады ма.

* Банк немесе виртуалды картаңыздағы қол жетімді лимитіңіз.

* Картаңыздың жарамдылық мерзімі.

* Картаңыздың CVC ақпараты.

* Картаңыздың деректерін дұрыс енгіздіңіз бе.

* Қосымша картаны пайдаланып жатсаңыз, оны негізгі карта ұстаушысы тоқтатқанын тексеру керек.

* Төлемді растау процесі кезінде сіздің интернет-қосылысыңыз.

* Сіздің картаңыздың атынан жасалған шығын туралы есеп бар ма.

ЖЕТКІЗУ

Менің тауарым қайда?

Тапсырыс жөнелтілгеннен кейін, тапсырысыңыздың жеткізілу барысыны жеке кабинетіңіздегі ‘Менің аккаунтым’ бөліміндегі "Менің тапсырыстарым" сілтемесін нұқып бақылай аласыз. Егер тіркелмеген болсаңыз, "Менің тапсырыстарым" мәзірінің "Жеткізуді бақылау" бөліміне тапсырыс нөмірі мен ұялы телефон нөміріңізді енгізу арқылы тапсырысыңызды бақылай аласыз. Тапсырысыңызды аяқтағаннан кейін сіз келесі хабарландыруларды аласыз:

1- Төлем аяқталғаннан кейін сіз "Тапсырысыңыз қабылданды" деген электрондық хат аласыз.

2- Тапсырысыңыз жөнелтілгеннен кейін сіз "Тапсырысыңыз жөнелтілді" деген электрондық хат аласыз.

Тапсырысымды қашан аламын?
Сатып алынған тауарларыңыз сізге тауар мәліметтерінде көрсетілген мерзімде жіберіледі. Тапсырысыңыз жеткізілу барысында болған кезде, курьерлік қызметі сізге SMS арқылы хабарлайды.
Жеткізу үшін бөлек төлем бар ма?
Банк картасы бойынша алынған тапсырыстар үшін жеткізу/тасымалдау ақысы алынады.
Менің тапсырысым қай тасымалдау компаниясындан жіберіледі?
Сіздің тапсырыстарыңыз PONY EXPRESS курьерлік қызметі арқылы жібереді.
Менің тапсырысым мекенжайда болмаған кезімде келді. Тапсырысымды қалай ала аламын?
Егер сіз жеткізу мекенжайында болмасаңыз, курьерлік қызметі сізбен SMS немесе телефон нөміріңіз арқылы хабарласады.
Мереке және демалыс күндерінде тауар жеткізілуі бар ма?
Мереке күндері жеткізу қарастырылмаған.
Менің тапсырыстарым кешіктірілсе не істеуім керек?
Тапсырысыңыз 7 жұмыс күні ішінде келмесе, тұтынушыларға қызмет көрсетуге хабарласуыңызға болады.
Тапсырысымды алған кезде менден қандай да бір ақы алынады ма?
Банк картасымен төленген тапсырыстар үшін тауарды алғаннан кейін комиссия алынбайды.

ҚАЙТАРУ

Тапсырысты қалай қайтаруға болады?

Алдымен «Менің аккаунтым» бөлімінден қайтарғыңыз келетін тауарлар үшін бас тарту/қайтару сұрау жасауыңыз керек. Екінші кезеңде, тапсырыстың қайтару формасыны толтырғаннан кейін, тауарды PONY EXPRESS жеткізу қызметіне, PONY EXPRESS компаниясының жақын жердегі бөлімшесіне апару керек.

Сатып алынған тауарлардың қайтару мерзімі шоттың шығарылған күнінен бастап 14 күнді құрайды.

Сайт арқылы сатып алынған тауарларды, сіздің дүкендеріңізге ауыстыруға және қайтаруға болады ма?

Біздің сайт арқылы жасалынған тапсырыстарға айырбастау қарастырылмаған. Сізге сәйкес келмеген тауарды оны алғаннан кейін 14 күн ішінде тасымалдау компаниясына тегін қайтарып, содан кейін қаласаңыз, қайтадан тапсырыс бере аласыз.

Маңызды: айтарылатын тауарлар және тапсырыстың шот-фактурасымен қайтару , тауарды пайдаланбау және барлық керек-жарақтарымен бірге тауарды сатып алынған күйінде қайтаруыңыз қатаң түрде қажет.

Қайтару кезеңінде жеткізу/тасымалдау ақысыны төлеймін бе?
Тапсырысыңызды біздің PONY EXPRESS курьерлік қызметі арқылы тегін қайтара аласыз.
Бір уақытта бірнеше тапсырыспен сатып алған заттарды қайтара аламын ба?
Сіз бір уақытта «Менің аккаунтым» бөлімінден қайтару формасыны толтыруыңыз қажет, содан кейін жүк орамындағы қайтару формасыны толтырып, оны өз тауарыңызбен бірге PONY EXPRESS көлік/жүк компаниясына жеткізуіңіз керек.
Сіздің қайтару саясатыңыз қандай?

1. Онлайн-тапсырыстар үшін қайтару мерзімі шот қойылған күннен бастап 14 күнді құрайды.

2. Тауарларыңызды тегін қайтару үшін PONY EXPRESS курьерлік қызметі арқылы жіберуіңіз керек.

3. Тез жарамсыз болып қалатын немесе жарамдылық мерзімі өтіп кетуі мүмкін бір реттік тауарлар қайтарылмайды.

4. Пайдаланылған, тозған және жуылған күйдегі тауарлар сізге қайтарылады. Бұл жағдайда ақшаңыз қайтарылмайды.

Мен қайтарған/бас тартқан тауар үшін ақша қашан қайтарылады?

Тауарды қайтару процесі келесідей:

• Тауарды алу кезінде қайтару саясатына сәйкестігі тексеріледі.

• Егер тауар қайтару шарттарына сәйкес келетін болса, қайтару процесі 14 жұмыс күні ішінде аяқталады.

• Егер тауар қайтару шарттарына сәйкес келмесе, ол сіздің мекенжайыңызға кері жіберіледі.

• Банк картаңыз бойынша алынған тапсырыстар үшін қайтару процесі аяқталғаннан кейін электрондық пошта мекенжайыңызға хабарлама жіберіледі. Ақшаңыздың сіздің картаңызға түсу мерзімі сіздің банкіңіздің ақшасын қайтару шарттарына байланысты болады.

МЕНІҢ АККАУНТЫМ

Жаңа аккаунтты қалай ашуға болады?
Экранның жоғарғы оң жақ бұрышындағы «Кіру» түймесіні басу арқылы, «тіркелу» бөлімінден қажетті ақпаратты толтыру арқылы тіркеле аласыз.
Тіркелген тұтынушы туралы ақпаратты қалай жаңартуға болады?
Алдымен, сіз жүйеге тіркелген тұтынушы ретінде кіруіңіз керек. Жүйеге кіргеннен кейін экранның жоғарғы оң жақ бұрышындағы «Менің аккаунтым» сілтемесіне өту арқылы ақпараттарыңызды жаңартуға болады.
Құпиясөзді қалай өзгертуге болады?
Жүйеге кіргеннен кейін құпия сөзіңізді экранның жоғарғы оң жақ бұрышындағы "Менің аккаунтым" бөлімінден «Құпиясөзді өзгерту» сілтемесінден өзгертуге болады.
Электрондық пошта мекенжайымды өзгерте аламын ба?
Қауіпсіздігіңіз үшін электрондық пошта мекенжайыңызды өзгерте алмаймыз.
Мен құпиясөзді ұмытып қалдым, не істеуім керек?
"Кіру" бетіндегі "Құпиясөзді ұмыттым" түймесіне басу арқылы жаңа құпиясөз жасауға болады.
Аккаунт ашпай-ақ, қонақ ретінде тапсырыс бере аламын ба?
Тіркелместен сатып алуларыңызды (Guest Checkout) банк картасы әдісіні пайдалану арқылы жасай аласыз.
Аккаунтымды қалай жоюға тартуға болады?
Біздің байланыс бөліміне электрондық хат жіберу арқылы аккаунтыңызды жоюға тартуды сұрауыңызға болады.
Мен жойылған аккаунтымды қайтадан белсендіргім келеді, не істеуім керек?
Аккаунтыңызды қайтадан белсендіру үшін support@flo.com.kz электрондық поштасына хат жіберуіңізге болады

ОПЛАТА

Есікке дейін жеткізуде қолма-қол ақшамен төлей аламын ба?
Есікке дейін жеткізуде қолма-қол ақшамен төлем қарастырылмаған.
Мен банктік/дебеттік картамен төлей аламын ба?
Сатып алуды кез келген банк карталарымен төлей аласыз.
Мен банк картасымен сатып алу кезінде қауіпсізмін бе?
Иә, қауіпсіз. Сатып алу үшін пайдаланатын карта ақпараты сіздің рұқсатыңызсыз сақталмайды және үшінші тұлғалар оны көре алмайды. Сіздің қауіпсіздігіңіз үшін банк картаңыздың ақпараты шифрланған түрде SSL арқылы тиісті банкке жіберіледі және банктен растау алынады. Біздің жүйелер ақпаратыңызды қауіпсіз сақтау үшін соңғы аппараттық және бағдарламалық құралдарды пайдалана отырып, қауіптердің барлық түрінен қорғалған.
Мен банктік аударым арқылы төлей аламын ба?
Төлемді банктік аударым арқылы жүзеге асыру мүмкін емес. Интернетте сатып алу үшін дебеттік картаны, банк картасыны.
3D қауіпсіз төлем дегеніміз не?
3D Secure Payment – Интернет арқылы жүзеге асырылатын банк/дебеттік карталар транзакцияларының қауіпсіздігін арттыруға арналған қауіпсіз төлем жүйесі. Visa және Master Card «қауіпсіз онлайн сатып алу» шешімдерімен карта ұстаушылар да, қатысушы саудагерлер де алаяқтықтан қорғалған. Біздің сауда сайтындағы барлық төлемдер 3D-secure төлем арқылы жүзеге асырылады.

ШОТ-ФАКТУРА

Менің шот-фактурам қалай және қашан жіберіледі?
Біздің веб-сайтта сатып алған тауарларыңыздың құжаттары, сіздің жеткізу пакетіңіздегі, жеткізу мекенжайына жіберіледі.
Can I make changes to billing information?
You can make changes to your billing information prior to ordering.
Менің шот-фактурам немесе сатып алған тауарым қаптамадан көрінеді ме?
Жеткізу хабарламасында тек жіберуші мен алушы туралы ақпарат бар. Сатып алған тауарыңыздың немесе шот-фактураларыңыз жөнелту қаптамасында көрінбейді.

FLO ТУРАЛЫ АҚПАРАТ

Сіздің сайтыңызда сауда жасау қауіпсіз бе?
Иә, қауіпсіз. Сатып алу үшін пайдаланатын карта ақпараты сіздің рұқсатыңызсыз сақталмайды және үшінші тұлғалар оны көре алмайды. Сіздің қауіпсіздігіңіз үшін банк картаңыздың ақпараты шифрланған түрде SSL арқылы тиісті банкке жіберіледі және банктен растау алынады. Біздің жүйелер ақпаратыңызды қауіпсіз сақтау үшін соңғы аппараттық және бағдарламалық құралдарды пайдалана отырып, қауіптердің барлық түрінен қорғалған.
Сатылған заттар шынайы ма?
flo.com.kz сайтында сатылатын тауарлардың барлығы шынайы тауарлар (түпнұсқалар) болып табылады, оларды бренд тауарлардың каталогтарынан таба аласыз.
FLO жеке деректерді қорғау және өңдеу саясатын қайдан табуға болады?
Жеке деректерді қорғау және өңдеу саясатын мына сілтемеден оқи аласыз.Өту.
Сіздің құпиялылық саясатыңыз қандай?
Құпиялық саясатымызға осы сілтемеден қол жеткізе аласыз. Өту.
Клиенттерге қызмет көрсету
  • Жиі Қойылатын Сұрақтар
  • Қайтару және айырбастау
  • сіз бізбен байланыса аласыз.
  • Жеке деректерді қорғау
  • Біздің дүкендер
  • HR Кадр бөлімі
  • Байланыс
Бақылаңыз
  • flo facebook
  • flo instagram
FLO сауда алаңы
Binlerce ürün yelpazemizle, müşterilerimize rekabetçi ve uygun fiyatlar sunuyoruz.
ОҢАЙ ҚАЙТАРУ
Пайдаланылмаған өнімдерді қайтару мерзімі ішінде қайтаруға болады.
Тегін Жеткізу
20000 ₸ ден жоғары тапсырыстар тегін жеткізіледі.
Анықтама орталығы
Біздің клиенттерге қызмет көрсету орталығы аптасына 7 күн 09.00-ден 18.00-ге дейін қызмет етеді.
6 Taksit Seçeneği
Yapacağınız tüm alışverişlerde Kredi Kartlarına 6 taksit avantajı.
Қауіпсіз сатып алу
Әлемдегі ең танымал және сенімді төлем әдісімен төлеңіз.
6 Aya Varan Taksit Seçenekleri
© 2025 FLO.COM.KZ. БАРЛЫҚ ҚҰҚЫҚТАР САҚТАЛҒАН.
X
Біздің веб-сайтымызда куки файлдары пайдаланылады. Куки саясаты, құпиялылық саясаты және куки файлдарын өңдеу саясаты туралы толық ақпарат алу үшін сіз бізбен байланыса аласыз. Егер сіз біздің веб-сайтты пайдалануыңызды талдау және контент пен жарнамаларды жекелендіру үшін куки файлдарын пайдалануға келіссеңіз, «Келісемін» түймесін басыңыз.
Келісемін
Yükleniyor